יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

מיומנו של דייר מתוסכל

יום שבת יצאתי מהמקלחת,
מקור
אבל משום מה הרגשתי שעדיין נופלים לי מים על הראש,
אוף - נזילההההההה!

אז מה אם התחיל שוב פעם גשם? אני גר בקומת קרקע ....
הצינורות ראו קצת מים והתרגשו?!

לפני שהרוח הספיקה ללחוש "רובינזון קרוזו", כבר הייתי לבוש והתדפקתי על דלת שכני,
"שלום שלום, אבל המים שלכם על הראש שלי" ברברתי בעודי מסביר את המצב העגום.

האמת שיש לי שכנים מזה מותק,
אם הם היו יותר מותק מזה היה אפשר לחטוף סוכרת (בלי לפגוע בסוכרתיים שבינינו),
אז הם צילצלו לביטוח והזמינו שרברב, והנ"ל הגיע למחרת.

אני יצאתי באמצע היום מהעבודה, יותר נכון באמצע הביס של ארוחת הצהריים,
אבל מה לא עושים כדי להחזיר את מזג האוויר בתוך הבית לסתו עם רוחות קלות.
חצי שעה הלוך, 3 דקות להראות היכן הנזילה, וחצי שעה חזור.

השמועות אומרות שהשרברב התנחל שם במשך 4 שעות, שבר קירות ומרצפות,
אך הנזילה טרם אותרה.....
הבטחות הושלחו לאוויר על מכשירים מופלאים שיאתרו את הנזילה הסוררת באמצעות הדמיות תרמיות מתקדמות. כל זאת כמובן מחר - שכן מאחורי כל שרברב של הביטוח עומד ועד חזק, והרי לא יעלה על הדעת שנזילה תתוקן תוך יום אחד בלבד.

חזרתי הביתה למצוא את רצפת חדרי מוצפת קמעה,
התקרה במצב מעונן חלקי עם גשם מקומי (וב"זהו זה" לא טעו - מדובר בגשם שנופל על המקום),
ואת עצמי במצב רוח הפכפך לאחר סחיטה של מטליות רצפה ספוגות מים.

הלכתי לדרוש בשלום שכני,
שהשקוני בכוס תה חמים לשיפור מצב הרוח (הם באמת מותק),
ונותרנו לשוח שעות ארוכות.

שוב בבית, במוחי הבריק הרעיון הגאוני לשים קערות מתחת לדליפות (מה שבטוח מחר צריך ללכת לקנות כמה גיגיות),
העתקתי את חדר השינה לסלון,
וניתקפתי נדודי שינה בעודי חרד על קונספט "שינה על הספה", רעש טיפטופי מים מאיימים לתוך הדלי,
ומחשבות זוועה על הצפה בתוך הבית.

מקור

תגובה 1:

  1. עדכון,
    מסתבר שהשרברברב שהגיע אתמול היה של חברת ביטוח אחרת - מישהו התבלבל!?
    הגיע מישהו חדש היום - והצליח לאתר נזילה אחת,
    נראה שיש עוד אחת - אבל צריך לחכות עד מחר בשביל להיות בטוחים,
    בינתיים ממשיכים עם הספה (שהיא אגב - ממש נוחה).

    השבמחק