יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

אנשים טובים באמצע הדרך


חורף, קר,
כל מה שרציתי היה לחמם את הסלון עם המזגן,
אבל קשה לו,
מזגן פצפון אל מול הסלון ענק,
ובמקרה הזה סיפור דוד וגולית לא ממש עובד (לכו תתנו למזגן קלע ...)

אז מה עושים? כשרוצים לחמם - סוגרים את הדלתות!
אך שוד ושבר - דלת המטבח עקשנית, והמנעול שלה עוד יותר.

החמשיר הבא די מסכם את הצריות שהיו לי איתו:

מעשה במנעול די ישן,
שתקע את הדלת כל הזמן,
פורק הוא חיש מהר,
וניסיתי למצוא מנעול אחר,
אך הפסיקו ליצרו ממזמן :-(

ככה זה כשהדירה בת 50 ומתפרקת - בעעעע

אחרי ביקורים בטמבוריות,
ושליחת מיילים ליצרני ומשווקי מנעולים, דרך האתרים שלהם באינטרנט,
קיבלתי מייל מפתיע מאיש מכירות בחברת ALBA שביקש שאחזור אליו.

צילצלתי - ובקו השני ענה לי איש נחמד עד מאוד, שהסביר לי שאת המנעול שלי לא מייצרים כבר 12 שנה ...
אבל! הוא הלך לחפש ונראה לו שמצא בתצוגה שלהם את המנעול שאני צריך,
ולגבי העלות - הוא הסביר שכל ישראל ערבים זה לזה ושרק אבוא לקחת.

תקשיבו - באיש מכירות כזה מעולם לא נפגשתי,
הגעתי היום למשרדים שלהם - ולמרבה הצער המנעול לא התאים - אבל כל הכבוד על המאמץ והיוזמה.

בין כן השטויות שהולכים במדינה שלנו - טוב לדעת שיש כמה אנשים טובים באמצע הדרך....
תודה רבה ליאור!


אה - ואני עדיין צריך מנעול לדלת - בעעעע

המנעול הסורר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה