יום שישי, 25 בנובמבר 2011

חברות התקשורת מכות שנית

בהמשך לרומן שלי עם חברות התקשורת,
עשיתי קו טלפון של 012 - רק 10 שקלים בחודש, והייתי די מבסוט מהבאנדל שלי עם הוט וחברת טריפל סי.
הטלפון עובד יופי כאשר האינטרנט עובד.

אבל היה לי שירות אינטרנט של 012 שהקפאתי עוד מהתקופה שלי עם בזק.
כשבאתי לבטל אותו - לא הבנתי עד כמה חברות התקשורת מעוניינות לשמר אותי (שלא כמו בזק - המאוד לא נחמדים - באדיבות חוק לשון הרע),
לאחר שיחה בת שעה וחצי עם קשרי לקוחות של החברה הם הציעו לתת לי שירות אינטרנט של 12 מגה בעלות של 32.90 לחודש יחד עם 3 חודשי חינם + 60 דקות שיחה לחו"ל כל חודש בחינם למשך שנה.
התמונה מתוך כתבה באתר commun

בסוף נשברתי, ביחד עם הנציגה של 012 פירקתי את הבאנדל שלי,
הוט נתנו לי רק את התשתית ב- 69 ש"ח, ויחד עם 012 יוצא לי בממוצע 93 ש"ח בחודש למשך שנה (הוט אמרו לי לבטל את הספק מול טריפל סי - עשיתי את זה - אבל טריפל סי לא הבינו מה אני רוצה מהם - כי שילמתי בבאנדל רק להוט - בכל מקרה שלחו לי מייל שאני נותק).

לצערי 012 טובים בלהבטיח אך קשים בלקיים - כי באותו יום שהתנתקתי מהבאנדל (כשהנציגה איתי על הקו) - שכחו לעדכן לי את החבילה של ה- 12 מגה ב- 012, וכך נותרתי ערב שלם בלי אינטרנט או טלפון.
ב- 19:45 המוקד שלהם קרס וב- 21:00 שירות הלקוחות כבר לא עבד ונותרתי עם הנציג הטכני שאומנם רצה לעזור לי ולעשות משהו זמני - אבל כבר לא היה לי כוח וניתקתי לו מרוב עצבים.

חזרתי ל- 012 למחרת, הנציגה התנצלה המון וסגרה לי את הדיל - ואמרה שאני לא צריך לעשות שום דבר ושהכל יוגדר אוטומטית (לא אוטומטית ולא נעליים).

השירות הטכני של 012 לא משהו וכל פעם שעושים שינוי בצורת החיבור שם משתמש וכו' - הם חייבים לעדכן את זה בשרת שלהם - כי המודם של הטלפון מסתנכרן מול השרת פעם ביום ואם הנתונים בשרת שגויים - אז החיבור שלכם יתנתק. כך קרה שעברו איתי על הגדרת האינטרנט ויום אחרי זה כאשר המודם טלפון הסתנכרן - אז הכל עבר לנתונים הקודמים.

בהתחלה המהירות שלי דרך 012 הגיע רק ל- 10 מגה (בבדיקת מהירות באתר 012), ואחרי שהתמיכה הטכנית עשו הכל (ועוד האשימו את המחשב שלי שיש לו רוגלות למיניהם שמאיטות אותי), העבירו אותי לחיבור בלי חייגן שלפחות עכשיו מראה כי אני אמור לקבל את מלוא רוחב הפס.

אם לא די בכל זה - כדי להשתמש בתוכנות שיתוף למיניהם - יש צורך לפתוח פורטים במודם טלפון - ועושים את זה רק דרך התמיכה הטכנית.
לצערי נוכחתי לדעת שההורדות ב Utorrent הם רק חצי מהמהירות שהיה לי בטריפל סי, וזה שוב אחרי מספר פניות לשירות הטכני שאמרו לי שהם עשו את כל מה שצריך לעשות (לא שאני סומך עליהם).

אני רודף אחרי שירות הלקוחות שלהם שיתנו לי את כל הסיכום בכתב,
בהתחלה "טעו" בעלות השיחות לדקה, וסידרו לי את זה, אח"כ שלחו לי את ההסכם אבל בלי החודשי חינם, או בלי ציון על כך שההתקנה היא חינם, אמרו שהאסמכתא זה כל מה שאני צריך, ורק כשביקשתי להתנתק אמרו שישלחו לי את הפרטים בכתב.
בקטע של החשבוניות - HOT הכי בסדר בינתיים - כל סיכום בע"פ מגובה מספר דקות אח"כ במסמך כתוב במייל.

מכל ההתעסקות עם 012 מה שבטוח זה שאין לי חיוך על הפנים.
האמת שדי נמאס לי להתעסק בכל הקטע הזה עם החיבור, מצד שני אני מבואס שמהירות ההורדות בתוכנות השיתוף היא יחסית איטית.

אולי נחזור לטריפל סי?

מקווה שהמשך לא יבוא לסאגה הזו - מה אתם אומרים?

2 תגובות:

  1. וואו, תתרחק מאינטרנט זהב בכל מחיר. לא מכירה מישהו אחד שהיה לו נסיון טוב איתם, אבל מכירה כמה וכמה שקיבלו שירות גרוע, כולל אמא שלי (שזה אומר אני, כי אני מטפלת בדברים האלו).
    תתנתק ומהר. בעקרון אני הכי מרוצה (כבר שנים) מבזק בנ"ל.

    השבמחק
  2. האמת שעברתי ל- 012 מבזק בנ"ל וזה אחרי שבזק בנ"ל הוסיפו לחוזה שלהם סעיף שאומר ככה:
    "בהיקף העברת נתונים(הורדה והעלאה) של עד 65 ג'יגה בייט (GB) בחודש שירות"
    ממש חצופים, אפילו שהם לא אוכפים את הסעיף - מפריע לי שהוא שם.
    אולי ננסה את אחד הספקים הקטנים - אקספון - או משהו כזה.

    השבמחק