יום שישי, 11 בנובמבר 2011

הרומן שלי עם חברות התקשורת

השבוע התחיל לו ככל שבוע רגיל למדי,
עייפות של יום ראשון, ובלי יותר מידי מרץ ביום שני.
עבודה עם זמנים של לפני שבוע - ועם ספות נוחות במיוחד להתרסק עליהם בסוף היום.

ואז ביום שלישי נכנסה עוד רפורמה מבורכת של משרד התקשורת לתוקף - הגבלת קנסות היציאה ללקוחות קיימים (זאת בנוסף לביטול הקנסות ללקוחות חדשים שנכנס כבר באוגוסט) - ותודה למשרד התקשורת!!

ברק היה הראשון שקפץ למים ועדכן את התוכנית שלו, 69 ש"ח לתשתית של 12M בהוט (באדיבות הצרכנים באתר - כמה זה) + 30 שקלים לספק (כושר התמקחות טבעי).

עם זריקת מרץ זו, גם אני פניתי לספק התשתית שלי (בזק),
בבדיקה מהירה באתר "כמה זה" ראיתי כי מציעים 59.9 ללקוחות חדשים ל- 10M.
אני לקוח ותיק ואין שום סיבה שלא אקבל תנאים דומים - או כך לפחות חשבתי.

שוחחתי עם שירות הלקוחות שהיו מוכנים לרדת עד 79 ש"ח לחודש (בממוצע) על התשתית, עברתי לשימור הלקוחות (ולאחר התמקחות עם הנציגה, איומים על ניתוקים, וצעקות שקיבלתי ממנה על זה שהם החברה הכי טובה בשוק) היא ירדה ל- 69 ש"ח בחודש.

לא! - התעקשתי - אני רוצה את מה שמקבלים לקוחות חדשים, אני לא לקוח סוג ב' שלכם, אני נמצא 7 שנים אצלכם, ומגיע לי לא פחות מכל אחד אחר.
היא הודיע לי במרץ, כי אין מה לעשות וזה הכי טוב שהיא יכולה להגיע (כאילו אם אני משלם פחות זה יורד לה מהמשכורת או משהו), ושאלה אותי איך להמשיך.
אז אמרתי לה שמבחינתי היא יכולה לנתק לי את האינטרנט, ובאותה הזדמנות את קו הטלפון שלי.

אז היא חישבה את הקנס "העצום" שהייתי אמור לשלם (27 ש"ח לערך - ושוב תודה למשרד התקשורת) ואמרה שהיא מנתקת אותי - וכך לאחר 7 שנים ארוכות הסתיים הרומן שלי עם בזק - ממש חוצפה - מתנהגים כמו בריונים לאזרח הקטן.

לאחר שיצאתי מהקריז שאחז בי (בכל זאת בלי אינטרנט, ואין ממש קליטה של הנייד בבית - השתגעתי?!), עשיתי מה שלא חשבתי שאעשה לעולם - התחברתי ל- HOT.
יש לי בטן מלאה על החברה הזו, היחס שלה ללקוחות (לדוגמא - מה שעשו להורים שלי), השירות הטכני הלא מוצלח במיוחד (לפי הניסיון של החברים והמשפחה), אבל בשל בעובדה שהם המתחרה היחידי הנוסף על תשתית נותרתי ללא ברירה (עד שחברת חשמל תכנס לעסק עוד חזון למועד).


כשפניתי למוקד המכירות שלהם דרך הטלפון הציעו לי 79.9 לחודש - "אבל חבר שלי קיבל בפחות" זעקתי - "בטח יש לו גם טלויזיה" ענו לי (לפרוטוקול - אין לו).
כמעט נואשתי ואז ניסיתי לפנות אליהם דרך אתר "כמה זה". בערך תוך 3.5 דקות חזר אלי נציג (ממש שיא עולם), נתנו לי את החבילה כפי שהיא מופיעה באתר (98.9 דרך טריפל סי), ללא עלות התקנה או עלות השכרת מודם, ושלחו לי באופן מיידי את החוזה למייל (מי היה מאמין - חוזה בע"פ מגובה בחוזה כתוב!).

במקרה הגרוע שהגלישה תהיה לא טובה (ניתוקים, גלישה איטית) - תמיד אפשר לחזור לבזק (אין קנסות יציאה!) - ואז בתור לקוח חדש (צריך לחכות רק חודש) - In your face נציגת שירות מעצבנת.

בינתיים עד ההתקנה - חיברתי את הטלפון הנייד למחשב ואני גולש במתינות (פלאי הטכנולוגיה).

מוסר ההשכל - לפני שמתנתקים מחברת תקשורת - לנייד את מספר הטלפון לחברה חדשה (מזל שלא רבתי עם גוגל).

עכשיו רק צריך לחשוב מה עושים עם קו הטלפון ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה