יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

פסטיבל מתוק במתחם התחנה

נותנים לכם הנחה של 90% לא תקחו?

כך התחיל הערב,
סדנאות בישול בשקל - כמה גרוע זה כבר יכול להיות?

זרקתי על עצמי משהו ושמתי פעמיי לכיוון התחנה.
ההמולה התחילה כבר מ- 16:00, אני הגעתי ב- 19:00.

מיותר לציין שחצי מעם ישראל ואשתו היו שם וגם הביאו את הילדים,
גן עדן להורים עם פעילויות מכל הבא ליד, סדנאות יצירה, הכנת קרפים ואפילו זירת החלקה על גלגליות או רולר בליידס.
אם יש לכם ילד/ה מעל גיל 3-4 זה המקום להיות בו.

במקום היו דוכנים שהתפרסו מהכניסה עד האופק (הלא רחוק),
כמובן שהדבר הראשון שהתבייתי עליו היה צמר גפן מתוק (או שערות סבתא למי שמירושלים - אנשים תלמדו כבר עברית) ואחרי שהספקתי לדחוס פי סוכר ולהפוך את הידיים שלי לדביקות באופן מחריד התחלתי לשים לב לשאר המתחם.

ובכן, בנוסף למסעדות והאטרקציות הרגילות במתחם (חנויות, בתי קפה - וכמובן וניליה) תוכלו למצוא מתחם של שוקולד השחר (הכולל מיצג לא מרשים במיוחד), דוכנים שהציעו למכירה מתוקים מכל טוב (בוטנים מסוכרים, קיורטוש, גלידות, פיצות, אננס למי שמתגעגע לתאילנד, דים סאם מתוק ומלוח {ממליץ על הפטריות}, ועוד ועוד).



במתחם הפנימי, מול קפה גרג, מופעים ישאירו את הילדים (וחלק מהמבוגרים) מרותקים: קוסם, להטוטנים, רקדן אש ועוד. לקראת הערב נפתח מתחם נוסף עם זמרת צעירה (פליטת כוכב נולד כזו או אחרת) ולהקה ששרה כיסויים לשירים (AKA Cover) ולמרות שהנגנים סבבה - הייתי שולח את הזמרת לאיזה קורס או שניים בזמרה.

כמעט ושכחתי את הסדנאות, ובכן אם תתאמצו, תגלו באחד מקצוות התחנה מתחם בו כל שעה עגולה עוברים סדנאות בישול, בחסות חנות שקר כלשהי. זה לא בדיוק סדנא, יותר לשבת ולצפות בקונדיטורית חביבה מבשלת כאשר בסוף כולם טועמים את התוצרים. עלות השתתפות בסדנא נעה בין 5 ל-10 ש"ח לאדם - או אם כמוני רכשתם קופון לפני - אז כל סדנא עלתה לכם שקל אחד בלבד.
האנשים במקום טענו שניתן לקבל את המתכונים של מה שהכינו בסדנאות באתר החברה - אבל אני לא מצאתי את הקוקטייל פירות הטעים וקל להכנה ...

סה"כ נראה שדי השקיעו בהפקת האירוע, אפשר לבלות ערב חביב, עם המון סוכר, פעילויות ובידור
אם השתכנתם והחלטתם ללכת אז 2 דברים שכדאי לכם לדעת:
  1. למורן השוקולטיירית (קונדיטורית שמתמחה בשוקולד) המעבירה חלק מהסדנאות אין זמן לשבת אתכם לקפה, כי בעלה והילדים מחכים לה בבית.
  2. גם אם המוכרת בצומת ספרים חמודה - זו לא סיבה מספיק טובה לרכוש ספר מתח על כבשים בלשיות - ואז לגלות שזה במבצע אחד ועוד אחד ולרכוש את ספר ההמשך שלו - טוב נו, בכל זאת כבשים בלשיות - אולי כן שווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה