יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מדוע אני לא ממליץ לרכוש אלכוהול בעינת המשקאות

ברצוני לשתף אתכם בחווית הרכישה שלי בחנות עינת המשקאות בנתניה.

במזל טוב - אני ובת זוגי החלטנו להתחתן!
ומי שיצא לו (לפחות פעם אחת) לעבור את זה יודע בוודאי את כל האירגונים הכרוכים בכך:
האולם, הבגדים, המוזמנים ועוד ועוד

ולא פחות חשוב - האלכוהול!

לפי כמות המוזמנים המשוערת הכנו רשימה של כל השתיה שהיינו רוצים שתהיה, הטלנו על החברים הקרובים והמשפחה להביא דברים מהדיוטי ומה שנותר החלטנו לרכוש בחנות על מנת שנוכל להחזיר אם יהיו עודפים.

את הרכישה בחנות החלטנו לבצע מבעוד מועד על מנת שלא נצטרך להתעסק עם זה מאוחר יותר.
לאחר חיפושים והשוואות, הגענו לעינת המשקאות בנתניה שהמחירים שלה היו אטרקטיביים.

תמונה מאתר itclub.co.il
למרות שהרכישה בוצעה זמן רב לפני האירוע {את הרכישה ביצענו ביוני (06.2013)  והחתונה שלנו התקיימה בנובמבר (11.2013)} גם כאשר עדכנו את המוכר במועד החתונה נאמר לנו במפורשות כי נוכל להחזיר בקבוקים סגורים לאחר האירוע (איזו כמות שתישאר) ולקבל עבורם החזר.

שמחים בחלקנו רכשנו את האלכוהול (בעיקר וואן גוך וכמה גרייגוסים) והמשכנו עם כל הסידורים, עברו השבועות וגם אנחנו התחתנו :-)

יומיים לאחר האירוע צילצלתי לעידו להחזיר את הבקבוקים שנותרו, והגעתי לשירות הודעות, שאלתי את הפקידה האם החנות פתוחה וקיבלתי תשובה חיובית - כך יצא שנסעתי מיבנה לנתניה להחזיר את הבקבוקים הנותרים.


כשהגעתי לחנות היא הייתה סגורה... ולקח לי חצי שעה נוספת להשיג את עידו באופן אישי,
הוא אמר ששירות ההודעות לא מעודכנים ושצריך לדבר רק איתו לגבי שעות פתיחה, אח"כ שניסה לברר מה אני רוצה ואמרתי שאני רוצה להחזיר בקבוקים, בהתחלה הוא אמר לי שאי אפשר בכלל להחזיר את האלכוהול אח"כ שדיברנו עוד קצת הוא אמר שהוא יוכל להחזיר לי כסף אבל לא את מה ששילמתי, ושבכל מקרה הם עוברים חנות כך שאצור איתו קשר שבוע אחרי זה ונסגור משהו.

חזרתי אליו שלושה שבועות אחרי המקרה הזה,
הפעם ששוחחנו בטלפון  - בהתחלה שוב אמר שלא ניתן להחזיר בקבוקים, שבכלל זה זמן לא טוב בגלל שסוף שנה ועדיין לא עברו לחנות החדשה, ואח"כ הוא הציע כי יחזיר לי רק 100 ש"ח עבור כל בקבוק וואן גוך שנותר לי (נותרו לי חמישה - ואני שילמתי עליהם 156 ש"ח ליחידה), ושאם אני יכול להוציא לו חשבונית מס אולי יוכל להחזיר לי גם את המע"מ (אני בכלל שכיר - מאיפה אני אוציא לו חשבונית?!)
ושאם אני לא מעוניין בהחזר שלא אטרח להגיע.

ברור לי שעבר זמן רב מהחתונה, ושמחיר האלכוהול ירד,
אבל להחזיר לי 100 ש"ח לבקבוק כאשר הוא מוכר את הבקבוקים ב- 140 נשמע לי לא הגיוני, ולא הוגן.
כל הרעיון של לקנות את האלכוהול בחנות היה כדי שלא אצטרך להתעסק ולמכור את האלכוהול שנותר לי לבד - אבל זה כנראה מה שאעשה.

אני בוודאות לא אקנה בעתיד את האלכוהול מחנות עינת המשקאות ולא אמליץ לאף אחד אחר לעשות זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה